środa, 31 października 2012

Franciszka

Dzisiaj w końcu zobaczyłam i otrzymałam akt zgonu mojej praprababci Franciszki Górnej z domu Czesławskiej !




Jej śmierć zgłosiła mieszkająca z nią córka - Salomea Strzelecka . Zmarła 11. 06. 1931 r.

Wynika z tego dokumentu, że była córką gościnnych, myślę że to właściciele jakiegoś zajazdu ? Karczmy ? Rodzicami byli Dominik i Joanna. Zmarli w Gębicach !

Nie mogę się doczekać wizyty w piątek w archiwum, może znajdę coś ciekawego ?

A może Marcin i Franciszka Górni wcale nie przeprowadzili się do Gębic z powodu wygody, tylko po to aby opiekować się rodzicami Franciszki ??

Dzięki stronie http://poznan-project.psnc.pl/

myślę, że znalazłam ślub rodziców Franciszki.

Dominik Czesławski ur. 1822 poślubił Juliannę (Joannę) Szymańską (wdowę) z domu Matuszkiewicz ur. 1822 roku. Ślub odbył się w 1852 roku w Sławsku Wielkim. Czyli rok przed urodzeniem Franciszki !

Wychodziłoby z tego że doszłam do szóstego pokolenia !


Do piątku !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz